ZpětVycentrovat mapu

Správci objektů

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro Město Terezín.

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe a středoškolské vzdělání
  • lokalita: nám. ČSA 179, Terezín, 41155
  • Přidáno: 13. 12. 2025

Správci objektů:

UpresnujiciInformace(Upřesňující informace:
zveřejněny na úřední desce města Terezín do 5.1.2026
Požadavky na uchazeče:
-orientace v technických normách a základní znalost stavebních materiálů a konstrukcí,
-znalost související legislativy
-orientace v projektové dokumentaci - výhodou,
-praxe v oblasti údržby budov, správy majetku, investiční výstavby nebo obdobných technických činností - výhodou.
Odborné a uživatelské dovednosti
-schopnost provádět základní technické a manuální úkony (drobná údržba, montáže, jednoduché opravy),
-schopnost koordinovat práce externích dodavatelů, číst zadání a kontrolovat provedené práce,
-uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, práce s evidencemi, případně ochota zaučit se v systému SSB),
-řidičský průkaz skupiny B - podmínkou.
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
"státní občan ČR, popř. cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR, starší 18 let
"plná svéprávnost, bezúhonnost
"ovládá jednací jazyk
Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
"jméno, příjmení a titul uchazeče,
"datum a místo narození uchazeče,
"státní příslušnost uchazeče,
"místo trvalého pobytu uchazeče,
"číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
"e-mailový nebo telefonní kontakt,
"datum a podpis uchazeče.
Doklady, které zájemce připojí k přihlášce:
"strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
"výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíců (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti)
"kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání  
"případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost 
"vyjádření, zda požaduje zájemce v případě neúspěchu vrácení předložených dokladů
"poskytnutí souhlasu se zpracováním svých osobních údajů
Způsob podání přihlášky: přihlášku s uvedenými doklady v zalepené obálce doručte na podatelnu v přízemí Městského úřadu v Terezíně nebo zašlete na adresu:  Městský úřad Terezín, nám. ČSA 179, 411 55 Terezín.
Na obálce vyznačte: "NEOTVÍRAT - výběrové řízení - Technik správy majetku "
Lhůta pro podání přihlášek do dne 5. 1. 2026 do 17 hod.
Kontaktní osoba: Lukáš Hamza, vedoucí oddělení správy majetku, lukas.hamza@terezin.cz, tel.: 725 826 924.
Výběrové řízení bylo zveřejněno dne 8. 12. 2025 vyvěšením na úřední desce a umístěním na webových stránkách města www.mestoterezin.cz. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo žádného uchazeče nevybrat a od výběrového řízení odstoupit bez udání důvodu.
Zaměstnanecké výhody:
stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 dní sick days, příspěvek na penzijní/životní pojištění, příspěvek na kulturní, sportovní a zdravotní aktivity)

Vyžadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Hrubá mzda: 31 360 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele

Email
Telefon725 826 924