ZpětVycentrovat mapu

Odborní asistenti v administrativě

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro KBC Global Services Czech Branch.

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe a středoškolské vzdělání
  • lokalita: Palachovo náměstí 726/2, Brno, 62500
  • Přidáno: 7. 6. 2023

Odborní asistenti v administrativě:

UpresnujiciInformace( Vaší zodpovědností bude:
- řídit předání úvěrových smluv centrály KBC Belgium našemu týmu v Brně
- porozumět aktivitám, pracovat na vývoji obsahu, zajistit udržitelnost znalostí v týmu
- udržovat a aktualizovat pracovní postupy
- vyhodnocovat výsledky podnikového testování aktualizací aplikací
- registrace nových úvěrů a údržba stávajících v systému (Loan IQ), sledování kolaterálů a kovenantů
- řízení událostí na těchto úvěrech - čerpání, rollovery, příchozí / odchozí poplatky atd.
- sledování úvěrových nástrojů (např. zpracování splátek, zaúčtování rezerv)
- interní a externí reporting
- udržování efektivní komunikace, vztahů a interakcí s ostatními týmy a finančními institucemi
Specifické požadávky:
- angličtina na plynulé úrovni - slovem i písmem
- francouzština nebo nizozemština výhodou (může vám pomoci s prací, ale není to povinné)
- dobré komunikační schopnosti - budete podporovat ostatní týmy a komunikovat s nimi
- týmový přístup a schopnost podporovat své kolegy a komunikovat s ostatními lidmi
- orientace na procesy
- orientace na detail a spřízněnost s čísly
- dobrá znalost práce na PC a znalost MS Office - zejména Excel a Outlook 
 25 dní dovolené
- 3 dny osobního volna
- stravenková karta, systém benefitů Cafeteria, Multisport karta
- školení na soft skills a hard skills v prostorách společnosti na základě rozvojových potřeb a rolí


Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.)

Vyžadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Hrubá mzda: 35 000 – 50 000 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele