Administrativní pracovník E-SHOP Ostrava 20 hod/týdně
Nabídka práce na volnou pozici pro Optimia Facility.
Popis pracovní pozice:
Místo určeno pro OZP
Ostrava, Teslova 1118/2
Popis činností Práce na počítači - PC - MS Ofiice -Word, Excel, Outlook,
Shoptet, QML
Přijímání objednávek.
Vyřizování objednávek a reklamací v systému.
Objednávání zboží u dodavatele.
Písemná, e-mailová a telefonická komunikace se zákazníkem,
a dodavatelem.
Směny Rozmezí 8 -16 hod v členění podle týdenního úvazku
Požadujeme:
Jde o 2 místa na 20 hodin týdně a 2 místa na 10 hodin týdně. Další úprava úvazku je možná. Vhodné pro OZP.
Prosíme o zaslání životopisu
e-mailem v PDF s popisem pracovních zkušeností na pracovní pozici v administrativě, kde alespoň 1 rok i v souhrnu
za předešlých 5 let s aktivní činností s MS Office - Excel, Word, Outlook je podmínkou. Odměňování je dle
standardu pracovní pozice se základem 125 Kč/hod s možností navýšení podle výkonu. Nástup je možný ihned.
Požadujeme:
spolehlivost
flexibilitu
dochvilnost
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz