ZpětVycentrovat mapu

Hlavní účetní

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro KLB Group s.r.o..

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe a vysokoškolské vzdělání
  • lokalita: Praha
  • Přidáno: 26. 7. 2019

Hlavní účetní:

UpresnujiciInformace(Místo výkonu rpáce: Praha
Prvotní kontakt:candidature-fi6@klbgroup.com
Profil

- Bakalářský titul v oblasti financí/účetnictví
- 2 roky nebo více praxe v oblasti účetnictví
- Pracovní zkušenosti v rámci firmy s účetními knihami, účty pohledávek a splátek, soupisy majetku, výdaji a daněmi
- Ovládání ERP systémů a kancelářského softwaru (PowerPoint, Excel atd.)
- Zkušenost z center sdílených služeb představuje plus
- Angličtina pokročilý
- Znalost němčiny a maďarštiny je výhodou
Společnost

KLB Group se specializuje na realizaci projektů v soukromém a veřejném sektoru. U každého projektu zaručuje KLB Group jeho dotažení až do konce tím, že nabízí ideální kombinaci poradenství, řízení a vlastního provedení: poradenství znamená dělat správné kroky, řízení znamená dělat je dobře a provedení znamená dělat je kompletně.
KLB Group přináší veškeré potřebné know-how, včetně lidských zdrojů, jako jsou inženýři, nákupčí, účetní atd.
KLB Group má v Evropě, Americe, Africe a Asii přes 700 zaměstnanců a aktivně působí po celém světě.


Popis pozice

Hledáme účetního, který bude pomáhat našemu klientovi během realizační fáze projektu Centra sdílených finančních služeb (Finance Shared Services Center - SSC). K jeho úkolům bude patřit dohled nad jednotlivými pracovníky účetních oddělení a zpracování účetních podkladů (hlavní účetní kniha, účty splátek, účty pohledávek atd.).

Splátky:

- Zpracování faktur prodejců: kontrola správnosti faktur, porovnání faktur s příjemkami, kontrola sazeb a podmínek uvedených na objednávkách, výpočty, získávání souhlasu s platbami a udržování účtů prodejců.
- Kontrola, zda úhrady faktur odpovídají dohodnuté splatnosti, a ve spolupráci s prodejci nebo interními zainteresovanými subjekty zjišťovat, zda jsou případně nutné dodatečné údaje, a to včetně u faktur v rámci společnosti.
- Ověřování řádného provedení transakcí každodenní kontrolou neuhrazených příjmových dokladů a přehledů nevyrovnaných faktur.
- Sladění účtů a účetní závěrky.
- Přímá práce s nákupčími, dodavatelským řetězcem a/nebo prodejci při řešení nesrovnalostí.
- Používání, odesílání a hrazení nahromaděných výdajů, zálohových účtů a záloh placených dodavatelům.
- Zpracovávání výdajů zaměstnanců a výpomoc při zpracování podkladů k pracovním výdajům.

Pohledávky:

- Vedení záznamů a inkas od klientů.
- Vyhledávání a řešení nesrovnalostí v platbách.
- Vypracování přehledů o splatnosti a přehledů faktur s prošlou splatností.
- Sledování neuhrazených položek v účtech klientů, položek s opožděnou úhradou a jiných nesrovnalostí.
- Zjišťování potřeby přijmout opatření na vymáhání pohledávek a dávat podnět k jejich vymáhání (první úroveň).
- Přezkum žádostí klientů a jejich vypořádání (úroveň 1, call centrum = 0).
- Úzká spolupráce s manažerem úvěrů při sledování opožděných splátek a úvěrových omezení.
)

Vyžadované vzdělání: Vyšší odborné
Hrubá mzda: 53 417 – 70 000 Kč/měsíc