ZpětVycentrovat mapu

Odborní pracovníci hospodářské správy

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro Město Kostelec nad Orlicí.

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe a středoškolské vzdělání
  • lokalita: Palackého náměstí 38, Kostelec nad Orlicí, 51741
  • Přidáno: 19. 12. 2025

Odborní pracovníci hospodářské správy:

UpresnujiciInformace(VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 18.1.2026.
Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu pesonalistika@rmuko.cz.

Požadované vzdělání:  
- vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou. 
Další požadavky: 
- schopnost samostatně plnit úkoly 
- dobré komunikační schopnosti, asertivní jednání
- spolehlivost a důslednost při plnění pracovních úkolů, pečlivost 
- znalost práce s PC a kancelářskými programy 
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička)
- časová flexibilita.
Výhodou:
- znalost zákona č. 283/2021 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon) v platném znění
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích v platném znění
- zkouška zvláštní odborné způsobilosti ze správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu nebo ze správní činnosti ve stavebním řádu a při vyvlastnění výhodou.

Náplň práce:
- komplexní zajišťování správy majetku obce, jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem disponování s tímto majetkem
- samostatný výkon kontroly na úseku hospodaření s majetkem územních samosprávných celků
- zajišťování správy bytového a nebytového fondu města
- kontrolování splnění podmínek pro přidělení městských bytů, včetně podmínek daných případným dotačním titulem
- zajišťování uzavření a evidence nájemních smluv a koordinace změn v rámci smluvních vztahů
- vyřizování žádostí o přidělení bytu ve vlastnictví města, vedení seznamu žadatelů, příprava podkladů pro zasedání komise pro hospodaření s byty
- zajišťování a příprava podkladů pro jednání zastupitelstva, rady a komisí města.

Nabízíme:
- pružná pracovní doba, stabilní práce v příjemném prostředí
- 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days)
- příspěvek na stravenky, sociální fond
- příspěvek k životním a pracovním výročím, příspěvek na penzijní připojištění
- účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele
- zaručený plat 31.360,- Kč, po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení
- nástup 1.2. 2026 nebo dle dohody.       
)

Vyžadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Hrubá mzda: 31 360 – 33 220 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele

Email
Telefon771 130 554