ZpětVycentrovat mapu

Vedoucí ostatních úředníků

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro Město Kostelec nad Orlicí.

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe a vysokoškolské vzdělání
  • lokalita: Palackého náměstí 38, Kostelec nad Orlicí, 51741
  • Přidáno: 19. 12. 2025

Vedoucí ostatních úředníků:

UpresnujiciInformace(VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz. Uzávěrka přihlášek 18.1.2026.
Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu pesonalistika@rmuko.cz.

Požadované vzdělání: 
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - zaměření na veřejnou správu výhodou. 
Další požadavky:
- zkušenost s vedením kolektivu
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- schopnost samostatně plnit individuální úkoly 
- spolehlivost při hospodaření se svěřenými prostředky
- časová flexibilita
- znalost práce s PC a kancelářskými programy 
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička).

Výhodou:
- zkouška z odborné způsobilosti v některém z úseku daného odboru
- praxe ve správním řízení
- znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích 
- znalost zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení
- znalost zákona č. 269/2021 Sb., o občanských průkazech 
- znalost zákona č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech 
- znalost zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech 
- znalost zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich
- znalost zákona č. 570/1991 Sb., o živnostenských úřadech.

Budete mít na starosti: 
- koordinaci a vedení Organizačně správního odboru a živnostenského úřadu
- koordinaci a metodické vedení úseku správy matrik, státního občanství, evidence obyvatel, občanských průkazů a cestovních dokladů
- zabezpečování výkonu státní správy na úseku přestupků a živnostenského úřadu
- zabezpečování voleb a místních referend
- zabezpečování plnění úkolů obce dle zákona o veřejných sbírkách a zákonu o právu shromažďovacím 
- koordinaci organizace kulturních a sportovních akcí pořádaných městem
- zabezpečování činnosti centrální podatelny městského úřadu. 

Nabízíme:
- pružná pracovní doba, stabilní práce v příjemném prostředí
- 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days)
- příspěvek na stravenky, sociální fond
- příspěvek k životním a pracovním výročím, příspěvek na penzijní připojištění
- účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele
- zaručený plat 31.360,- Kč, po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení
- nástup 1.2. 2026 nebo dle dohody.       
)

Vyžadované vzdělání: VŠ Bakalářské
Hrubá mzda: 35 840 – 38 570 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele

Email
Telefon602 112 046