ZpětVycentrovat mapu

Všeobecní administrativní pracovníci

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro ELKOP Technik s.r.o..

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe a středoškolské vzdělání
  • lokalita: Skřivánčí 4769/38, Jablonec nad Nisou, 46601
  • Přidáno: 24. 10. 2025

Všeobecní administrativní pracovníci:

UpresnujiciInformace(Hledáš práci, kde se propojí technické myšlení s obchodní komunikací? Staň se klíčovým článkem našeho obchodního týmu! V ELKOP Technik s.r.o. s více než 30letou tradicí ve výrobě elektrických topných těles hledáme asistenta/ku obchodního oddělení, který/á zajistí plynulý chod od přijetí objednávky až po její zpracování do výroby. Naše produkty najdete v různých průmyslových odvětvích, kde pomáhají udržovat správnou teplotu a hladký chod technologií. 
Zakázková výroba je náš denní chleba a na každém řešení si dáváme záležet.

Co tě u nás čeká? 
- Obchodní podpora a administrativa 
- Příprava cenových nabídek pro zakázkovou výrobu na základě technické dokumentace 
- Zpracování objednávek od zákazníků a jejich převod do výrobního systému 
- Denně budeš úzce v kontaktu s našimi zákazníky (telefon, e-mail) – řešení dotazů, potvrzování objednávek, upřesňování specifikací. 
- Vystavování faktur a zajišťování přepravy hotových výrobků.

Back office a nákup
- Zajištění nákupu materiálu pro zakázkovou výrobu – komunikace s dodavateli, sledování termínů 
- Koordinace s výrobou – zabezpečení plynulého chodu od objednávky po expedici 
- Administrativa obchodního oddělení a běžná kancelářská agenda

Spolupráce s vedením 
- Úzká součinnost s ředitelkou společnosti 
- Podpora při optimalizaci obchodních procesů

Co od tebe potřebujeme? 
- Vzdělání a zkušenosti 
- Středoškolské vzdělání s maturitou (ideálně ekonomického nebo technického směru) 
- Zkušenosti z výrobní společnosti nebo praxe v obchodní administrativě, back office nebo podobné pozici vítána

Technické dovednosti 
- Práce s MS Office (Excel, Outlook) na pokročilejší úrovni 
- Orientace v technické dokumentaci (schopnost číst 2D výkresy) – výhodou 
- Znalost ekonomického systému ES POHODA nebo obdobného ERP systému – velké plus - Komunikační a jazykové schopnosti
- Angličtina na úrovni A2/B1 – především pro psanou komunikaci (e-maily, dokumentace)

Osobnostní předpoklady 
- Analytické myšlení a pečlivost při zpracování objednávek 
- Samostatnost a schopnost organizace vlastní práce 
- Proaktivní přístup k řešení úkolů

Co ti nabídneme? Pracovní podmínky • Zaměstnanecký poměr na plný úvazek • Nabízíme nástupní mzdu 26 000–30 000 Kč dle zkušeností s možností dalšího růstu po zkušební době
Benefity • Stravenkový paušál až 2 000 Kč měsíčně • Firemní telefon i pro soukromé účely • 3 dny sick days navíc • Příspěvek na výuku cizích jazyků (po zkušební době) • Roční prémie vyplácené na základě hospodářských výsledků společnosti • Firemní akce (letní grilovačka, vánoční večírek)

Kontakt: e-mailem, telefonicky)

Vyžadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Hrubá mzda: 26 000 – 30 000 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele

Email
Telefon605 416 384