Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro EMEA s.r.o..
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech:
UpresnujiciInformace(pracoviště Hulín
- Náplň práce: Pracovník/ce do call centra na komunikaci se zákazníky přes telefon. Hlavním úkolem vždy bude představení služby, výhody produktu nebo jen poprodejní péče o stávající zákazníky s přátelským přístupem. Nejde o neosobní volání. Zodpovědná a samostatná pozice. Zapisování požadavků do interního systému
- Hledáme: Komunikativní a spolehlivé kolegy, na aktivním telemarketingu po telefonu. Co neumíte, rádi Vás naučíme a zaškolíme (Zkušenosti v call centru výhodou, nikoliv však podmínkou). Vhodné i pro osoby se zdravotním omezením (OZP/OZZ). Zodpovědnost a samostatnost. Znalost češtiny – slovem i písmem, Znalost práce na PC a orientace na internetu, technická orientace. Umění naslouchat, vysvětlit, poradit – a nebojíte se zeptat, když si nejste jistí
- Nabízíme: Zaškolení od zkušených kolegů, které vám dá jistotu, pracovní doba (Po-Pá 8,00 -16,30 hod.), Základní mzdu + odměny na základě výkonu, Prostor pro osobní růst, příspěvek na stravování, káva na pracovišti, PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, nástup možný ihned
- Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: miloslava.holaskova@emea.cz.)
Vyžadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Hrubá mzda: 22 000 – 28 000 Kč/měsíc
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
| miloslava.holaskova@emea.cz | |
| Telefon | 602 729 877 |
Menu