ZpětVycentrovat mapu

Administrativní pracovník - SPECIALISTA/KA VÝBĚROVÝCH ŘÍZENÍ A VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK, vhodné i pro absolventy, možnost kratšího úvazku

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro KEEP-IN-TOUCH s.r.o..

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: středoškolské vzdělání
  • jazykové požadavky: čeština aktivně
  • lokalita: Břeclav, 69002
  • Přidáno: 6. 6. 2023

Hledáš změnu / novou zajímavou, dlouhodobou pracovní příležitost?
Jsi osobnost, kterou baví komunikace, organizace, vyřizování? Rád/a za sebou vidíš výsledky?
Máš zkušenost s administrací veřejných zakázek a s administrací projektů v Česku či EU, případně Tě tato problematika zajímá?
Máš řp.sk. B a jsi aktivní řidič?
Nabízíme zkrácený úvazek, možnost home-office a flexibilní pracovní dobu. 
Pozice je vhodná i pro absolventy, případně pro maminky na mateřské dovolené. Pokud ses zatím nesetkal/a přímo s veřejnými zakázkami, nevadí, v týmu budeš mít kolegy, kteří se této problematice dlouhodobě věnují, a pokud máš zájem o tuto oblast, vše se dá naučit. Většinou je náplní práce komunikace s veřejným sektorem (Města, Obce). 
Určitě se nám ozvi, rád i Ti podáme bližší informace a domluvíme se na osobním setkání. Víš o někom jiném, koho by pozice mohla zajímat? Budeme rádi za sdílení.
 
CO TĚ U NÁS ČEKÁ
• Administrace veřejných zakázek malého rozsahu a veřejných zakázek v zákonném režimu dle zákona č. 134/2016 Sb. o zadávání veřejných zakázek; zakázek realizovaných v rámci operačních programů i  zakázek realizovaných soukromými investory
• Zveřejňování informací o veřejných zakázkách 
• Příprava, tvorba a připomínkování zadávacích podmínek
• Organizace jednání hodnotících komisí, posuzování a hodnocení nabídek
• Příprava protokolů, zpráv a ostatních dokumentů v souvislosti se zadáváním veřejných zakázek
• Evidence a archivace veškeré dokumentace k veřejné zakázce

CO OD TEBE OČEKÁVÁME?
• Minimálně středoškolské vzdělání
• Výhodou praxe s administrací veřejných zakázek a zkušenosti s administrací projektů ČR a EU
• Řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
• Práce s počítačem a MS Office pro Tebe nejsou problém
• Jsi komunikativní, s profesionálním vystupováním a je na Tebe spolehnutí

CO TI NABÍDNEME?
• Práci ve skvělém kolektivu stejně nadšených kolegů s možností kariérního růstu. Pohodové prostředí v nových kancelářích v Břeclavi
• Mzdu dle individuální domluvy a zkušeností zhruba 35 000kč, po roce až 40 000 kč
• Práci na HPP, pokud Ti to bude víc vyhovovat, můžeme se domluvit i na DPP či DPČ
• Velkou časovou flexibilitu. Možnost využití home-office po zapracování
• Vzhledem k tomu je pozice vhodná i pro maminky s malými dětmi – takových kolegyň je u nás více 😊
• 3 sick days
• 20 dní dovolené
• Příspěvek na stravování – stravenkový paušál;
• Občerstvení na pracovišti
• 13. a 14. plat dle výsledků