ZpětVycentrovat mapu

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro pexpats.com s.r.o..

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe a vysokoškolské vzdělání
  • lokalita: Revoluční 1082/8, Praha, 11000
  • Přidáno: 1. 3. 2021

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce:

UpresnujiciInformace(KONTAKT : Lejla Belkhelifa, TEL. - 777772426, service@pexpats.com
MÍSTO VÝKONU : Revoluční č.p. 1082/8, Nové Město, 110 00  Praha 1


Koho hledáme?
? Energického člověka
? Komunikativnost
?  Bystrost a samostatnost


Podmínky:
? Manažerské zkušenosti s vedením týmu
? Vzdělání alespoň vysokoškolské - bakalářské
? Angličtina na komunikativní úrovní - jsme mezinárodní tým
? Zkušenosti s aplikacemi jako Asana, Hubspot nebo Salesforce


Jak budou vypadat tvé první měsíce u nás? 


Ukážeme ti DNA naší společnosti - na čem si zakládáme, jak fungujeme, jaké jsou naše priority. S kolegy si projdeš základní proces analýzy a zpracování požadavků na úpravy systému, takže hned můžeš ukázat nebo rozvinout svůj analytický talent. A občas Ti dáme také otestovat nově připravené funkce, aby si rychleji pochopil/a náš produkt, a usnadil/a si tak práci do budoucna. Nás pak budou především zajímat tvoje postoje k pracovní náplni - naším cílem je připravit Ti práci, která tě bude bavit, možná dokonce naplňovat, a umožní ti růst s námi. 


  Co nabízíme?
? Denní spolupráci s lidmi, od kterých se můžeš hodně naučit.
? Dynamické prostředí místního startupu expandujícího za hranice. 
? Flexibilitu - jsme malý tým otevřený dobrým nápadům a individuálním potřebám. 
? Naši důvěru a svobodu, aby se plně rozvinul tvůj potenciál. 
? 13th salary


Mezi hlavní náplň práce bude patřit:
? Kontrola smluv, jejich zadávání a komunikace s našimi právníky (smlouvy s klienty, se zaměstnanci a nebo externími dodavateli)
? Příprava podkladů pro účetní a komunikace s účetními
? Vystavování faktur (zálohové faktury, daňové doklady atd.), proplácení faktur
? Vyplácení mezd a komunikace s bankou
? Kontrola cash flow 
? Komunikace s úřady 
? Starost o operativní agendu firmy (nastavování, starání se a výběr vhodných firemních systémů: slack, asana, hostingy, emaily…)



ZAM VÝHODY :

Příjemné pracovní prostředí
Možnost kariérního růstu
Malé občerstvení na pracovišti
Pracovní číslo
)

Vyžadované vzdělání: VŠ Bakalářské
Hrubá mzda: 35 000 – 50 000 Kč/měsíc