ZpětVycentrovat mapu

Administrativní pracovník Praha 20hodin/ týdně

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro Optimia Facility.

  • dlouhodobá práce na částečný úvazek
  • vyžadováno: základní vzdělání
  • jazykové požadavky: čeština aktivně
  • lokalita: Švédská 19, Praha 5 (Praha), 15000, ČR
  • Přidáno: 24. 4. 2024

Popis pracovní pozice:
Místo určeno pro OZP
Švédská 19, Praha
Popis činností Administrativní činnosti, evidence dat v systému, zakládání a kontrola přijaté dokumentace,
odesílání pošty, recepční agenda - pošta, příjem balíků, občasně - občerstvení na schůzky/porady,
objednávky - kancelářských potřeb.
Požadavky: zkušenosti v administrativě, práce na PC, Znalost - Microsoft Office, spolehlivost, pečlivost,
schopnosti správce
Směny ranní: 8 - 12, odpolední :12 - 16 - střídající se po týdnech
mzda 10000,- osobní ohodnocení 5000,-

Požadujeme:
spolehlivost
flexibilitu
dochvilnost
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele