Administrativní pracovník Praha 20hodin/ týdně
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro Optimia Facility.
Popis pracovní pozice:
Místo určeno pro OZP
Švédská 19, Praha
Popis činností Administrativní činnosti, evidence dat v systému, zakládání a kontrola přijaté dokumentace,
odesílání pošty, recepční agenda - pošta, příjem balíků, občasně - občerstvení na schůzky/porady,
objednávky - kancelářských potřeb.
Požadavky: zkušenosti v administrativě, práce na PC, Znalost - Microsoft Office, spolehlivost, pečlivost,
schopnosti správce
Směny ranní: 8 - 12, odpolední :12 - 16 - střídající se po týdnech
mzda 10000,- osobní ohodnocení 5000,-
Požadujeme:
spolehlivost
flexibilitu
dochvilnost
NECHODIT PROSÍM NA PRACOVIŠTĚ
První kontakt telefonem 736 646 532 nebo emailem nabor@optimia.cz
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
nabor@agj-facility.cz | |
Telefon | +420736646532 |
Web | http://www.nabor@optimia.cz |