ZpětVycentrovat mapu

Vedoucí v oblasti administrativních agend

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro Město Starý Plzenec.

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe a vysokoškolské vzdělání
  • lokalita: Smetanova 932, Starý Plzenec, 33202
  • Přidáno: 13. 4. 2024

Vedoucí v oblasti administrativních agend:

UpresnujiciInformace(MĚSTSKÝ ÚŘAD STARÝ PLZENEC
Tajemník  
SMETANOVA 932, 332 02 STARÝ PLZENEC


Č. j.: 723/2024/MěÚSP
Datum: 05.04.2024                                                                                              


Oznámení o vyhlášení výběrového řízení


vyhlašuji

v ý b ě r o v é   ř í z e n í
  
na obsazení funkce vedoucí hospodářského a investičního odboru.  


Druh práce: vedení hospodářského a investičního odboru, odpovědnost za agendy odboru -  zejména správa a údržba majetku města, realizace zakázek, objednávky a smlouvy, příprava a realizace investičních a neinvestičních stavebních akcí města, autoprovoz, agenda BOZP a PO, úklid a údržba města.                 
                     

Místo výkonu práce: území města Starého Plzence 

Platová třída odpovídající druhu práce:       11.

Požadavky na uchazeče:

- vysokoškolské vzdělání (bakalářské, magisterské)
- znalost dané problematiky, praxe v oboru   
- schopnost samostatné práce, aktivní přístup k řešení problémů
- zkušenosti s vedením kolektivu a praxe ve vedoucí funkci výhodou
- přesnost, pečlivost, spolehlivost a kreativita 
- znalost práce na PC - MS Office, Internet
- řidičský průkaz skupiny "B"


Nezbytné náležitosti písemné přihlášky uchazeče:

- jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu,  
- telefonický kontakt, datum a vlastnoruční podpis


K přihlášce budou připojeny doklady:

- strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se dané agendy,  
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než tři měsíce,
- úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
- další doklady, které se týkají odborné způsobilosti uchazeče
- koncepce řízení odboru (v rozsahu jedné stránky A4)


Případné podrobnější informace poskytne tajemník městského úřadu Ing. Radek Hroch, telefon: 377 183 644,  e-mail: hroch@staryplzenec.cz


Předpokládaný termín nástupu do funkce:  červen 2024 nebo dle dohody - pracovní poměr na dobu neurčitou 


Písemnou přihlášku s požadovanými doklady lze 

- zaslat poštou na adresu: Městský úřad Starý Plzenec, Smetanova 932, 332 02 Starý Plzenec,

- doručit osobně do podatelen Městského úřadu Starý Plzenec v budovách úřadu na  Masarykově náměstí čp.121 nebo ve Smetanově ulici čp. 932  

nejpozději do 7. května 2024 do 10,00 hod.


Nevyžádané doklady s osobními údaji budou po ukončení výběrového řízení skartovány, pokud si je uchazeč nevyzvedne osobně, nebo požádá o jejich vrácení poštou do 14 dnů od skončení výběrového řízení.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo předběžného výběru uchazečů na základě zaslaných podkladů k výběrovému řízení, právo nevybrat žádného z přihlášených uchazečů nebo toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu zrušit. 

Uchazeči splňující požadavky budou pozváni k osobnímu pohovoru. 

Zaměstnanecké výhody: plat dle započitatelné praxe + příplatek za vedení + osobní ohodnocení + zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 3 dny zdravotního volna, stravenky, flexi pass, …).)

Vyžadované vzdělání: VŠ Bakalářské
Hrubá mzda: 25 280 – 37 170 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele