ZpětVycentrovat mapu

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro Město Sokolov.

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe a středoškolské vzdělání
  • lokalita: Rokycanova 1929, Sokolov, 35601
  • Přidáno: 6. 12. 2025

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace:

UpresnujiciInformace(Upřesňující informace: 
Místo výkonu práce: Sokolov 
Platové zařazení: 9. platová třída 
Trvání pracovního poměru: na dobu neurčitou 
Den nástupu do práce: 01.02.2026

Popis pozice:
- Zajišťuje komplexní administrativu na úseku přidělování městských bytů do pronájmu (vyhlašování nabídek, přijímání žádostí, předkládání ke schválení Radě města Sokolova včetně prodlužování a výpovědí stávajících nájemních smluv).
- Vede evidenci na úseku hospodaření s byty.
- Provádí kontrolní činnosti na úseku bytového hospodářství.
- Vede evidenci příchozí a odchozí pošty odboru.
Předpoklady: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH)
- Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
- Ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou.

Co požadujeme:
- Rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů.
- Rámcová znalost zákona č. 89/2012, občanského zákoníku, zejména oblast nájemního bydlení.
- Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet).
- Řidičské oprávnění skupiny B (aktivní řidič).

Výhodou je:
- praxe na obdobné pozici
- praxe ve veřejné správě

Požadované znalosti budou ověřeny při ústním pohovoru, případně písemným testem.

Místo a způsob podání přihlášky a ostatních dokumentů:
- Přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálce zřetelně označené nápisem „Výběrové řízení na referenta/tky majetkové správy města“

Přihlášku spolu s přílohami doručte:
- osobně na podatelně Městského úřadu Sokolov,
- na e-mail: miluse.bartosova@mu-sokolov.cz,
- poštou na adresu Městský úřad Sokolov, Rokycanova 1929, 356 01 Sokolov, anebo
- do datové schránky - 6xmbrxu

A TO NEJPOZDĚJI DO 31.12.2025

Nabízíme vám:
- pružnou pracovní dobu,
- stravenky v hodnotě 120 Kč,
- 25 dnů dovolené,
- 5 dnů indispozičního volna,
- ošatné,
- měsíční příspěvek sociální fond – 3 000 Kč,
- možnost příspěvku na jazykový kurz,
- možnost získání městského bytu.

Jak se přihlásit do výběrového řízení:
1. Vyplňte a podejte přihlášku, která musí obsahovat:
- označení pracovního místa, 
- jméno, příjmení a titul uchazeče, 
- datum a místo narození uchazeče, 
- státní příslušnost uchazeče, 
- místo trvalého pobytu uchazeče, 
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - telefonický kontakt, 
- doručovací adresu (je-li odlišná od adresy místa trvalého pobytu), 
- datum a podpis uchazeče.

2. K přihlášce připojíte:
- Životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností.
- Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
- Kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání + diplom k dodatku

Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS.
Způsob kontaktu: 
- telefonicky: 354 228 153
- na výběrovém řízení: Po termínu pro podávání přihlášek bude uchazečům oznámeno.)

Vyžadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Hrubá mzda: 34 360 – 36 220 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele

Email
Telefon354 228 153