Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro Bambarrier s.r.o..
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace:
UpresnujiciInformace(Místo výkonu práce: Česko - Home office dle bydliště
Asistentka obchodu - vedení evidence zákazník vč. jejich vyhledávání a kontaktování, zasílání prezentací, newsletterů, domlouvání schůzek - práce v systému CRM.
Požadavky - znalost a praxe s obchodní činností min. 3 roky, znalost rumunského jazyka slovem i písmem- úroveň C2, anglický jazyk na úrovni B1-výhodou, není však podmínkou, energické a příjemné vystupování, znalost Microsoft Office, aktivní přístup, samostatnost, služební PC.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Půlroční mimořádné odměny, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravenky, služební notebook.
První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese.)
Vyžadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Hrubá mzda: 28 000 – 32 000 Kč/měsíc
Menu