Odborní asistenti v administrativě
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro BoBaek Europe, s.r.o..
Odborní asistenti v administrativě:
UpresnujiciInformace(z:27.2.2024
JJsme firma působící v automobilovém průmyslu. Otevíráme další nové pracovní pozice.
Tato pracovní pozice obsahuje převážně tyto oblasti:
1 Komplexní řízení nákupu
2 Řízení příchodů a odchodů materiálu
3 Měsíční uzávěrka zásob
4 Vhodné řízení zásob a řízení rotace zásob
5 Řízení stavu nedostatku a přebytku materiálu
6 Pravidelné i nepravidelné inventarizační kontroly
7 Export a správa stavu nevyhovujících produktů
8 Implementace nápravných a preventivních opatření pro neshodné produkty
9 Měsíční komplexní souhrn a vykazování místních nákladů na pořízení materiálu
10 Stav zásob a vykazování skladových zásob
11 Kontrola a hlášení kupních smluv (místních)
12 Další záležitosti související s nákupem/správou materiálu
Zkušenosti na podobné pracovní pozici minimálně 5 let,
znalost anglického jazyka slovem i písmem, aktivní znalost práce na PC - MS Office především MS Excel, řidičský průkaz sk. B.
Mzdové ohodnocení se bude odvíjet od osobních znalostí a zkušeností.
Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem po skončení zkušební doby)
Vyžadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Hrubá mzda: 30 000 – 35 000 Kč/měsíc
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
info@bokcns.com | |
Telefon | 735 127 731 |