ZpětVycentrovat mapu

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro WebRex s.r.o..

  • dlouhodobá práce na plný nebo částečný úvazek
  • vyžadováno: praxe a středoškolské vzdělání
  • lokalita: Benešova 1269/28, Jihlava, 58601
  • Přidáno: 2. 3. 2024

Odborní administrativní pracovníci a asistenti:

UpresnujiciInformace(Požadavky
- Zkušenost s informačními technologiemi: Máte pevný základ a zkušenosti v IT, což vám umožní efektivně spravovat a podporovat naše technologické požadavky.znalosti z prostředí vývoje digitálních řešení velkou výhodou, nikoliv podmínkou
- Zkušenost se sociálními sítěmi: Jste obeznámeni s různými sociálními médii a můžete je efektivně využívat pro podporu naší firmy a komunikaci se zákazníky.
- Administrativní zkušenost: Máte zkušenosti s kancelářskou administrativou a dokážete efektivně organizovat a prioritizovat vaše úkoly.
- Příjemné vystupování: Váš profesionální a přátelský přístup vám umožní budovat a udržovat pozitivní vztahy s našimi zákazníky a kolegy.

Náplň práce
- Správa helpdesku a podpory pro zákazníky: Jste první kontaktní bod pro naše zákazníky, když potřebují pomoc nebo informace. Vaším úkolem bude zajištění hladkého chodu našeho helpdesku a zajištění, aby byly všechny dotazy zákazníků vyřešeny rychle a efektivně; koordinace malého obchodně-projektového týmu
- Administrativní podpora obchodního týmu: Správa dokumentů po přípravu prezentací a zpráv.samostatné vedení projektů
- Komunikace se zákazníky: Vaše komunikativní dovednosti vám umožní efektivně komunikovat zákaznické požadavky, ať už písemně nebo ústně a zajišťovat, že jsou spokojeni s našimi službami.
- Správa hostingových služeb: Očekáváme, že budete mít přehled o našich hostingových produktech a službách a budete schopni spravovat a monitorovat naše hostingové služby.
- Podpora při přípravě a správě marketingových akcí: Budete klíčovým hráčem v našem marketingovém týmu, pomáhat s organizací a správou různých marketingových iniciativ a kampaní. Správa sociálních sítí.
- Vyřizování korespondence a zajišťování administrativy: Budete zodpovědní za vyřizování všech formátů korespondence a zajištění hladkého chodu kancelářské administrativy.

Benefity
+ Flexibilní pracovní doba a možnost home office.
+ Příležitosti pro osobní a profesní rozvoj.
+ Přátelský a podporující tým.
+ Moderní pracovní prostředí.
+ Občerstvení zdarma (káva, čaj, Sodastream)
+ Tankování se slevou 21 % pro soukromé účely
+ 3 sick days
+ Příspěvek na oběd
+ Firemní akce (bowling, střelnice apod.)

První kontakt telefonicky nebo e-mailem.)

Vyžadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Hrubá mzda: 30 000 – 45 000 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele