Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro Teleperformance CZ, a.s..
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech:
UpresnujiciInformace(Vaší náplní práce bude:
-Řízení a kontrola projektů
-Plánování provozu (směny)
-Hodnocení, vedení, motivace přímých podřízených
-Produktová a komunikační školení operátorů
-Vytváření reportů - interních a externích
-Plnění dalších pracovních povinností dle přímého nadřízeného
-Zpětná vazba hovoru, online náslech, supervize
-Příprava a start projektu - realizace, plnění nastavených KPI projektu
-Práce na telefonní lince - aktivní volání/přijímání hovorů - výpomoc v kapacitní nouzi, dle potřeby projektu, zvýšení výsledků projektu
-Aktivně odbavuje příchozí / odchozí hovory v rozsahu dle pokynů nadřízeného na základě potřeb projektu
První kontakt e-mailem.
)
Vyžadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Hrubá mzda: 36 300 – 46 300 Kč/měsíc
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
| jiri.neumeister@teleperformance.com | |
| Telefon | 734 266 266 |
Menu