ZpětVycentrovat mapu

Specialisté podpory podnikání, správci projektů

↓ Odpovědět

Nabídka práce na volnou pozici pro EH Business Services s.r.o..

  • dlouhodobá práce na plný úvazek
  • vyžadováno: praxe
  • lokalita: Praha
  • Přidáno: 15. 11. 2025

Specialisté podpory podnikání, správci projektů:

UpresnujiciInformace(prvotní kontakt e-mailem - Roldán Jana, e-mail: jana.roldan@ibs-sro.com

Customer Service representative:

Zodpovídá za přijímání, sledování a zpracovávání zákaznických objednávek a požadavků včasným způsobem s důrazem na přesnost a profesionalitu. Ovládá znalosti produktového portfolia společnosti. Poskytuje zákazníkům přesné informace o našich produktech a prodejních akcích. Sdílí znalosti s mladšími členy týmu. Plní roli kontaktní osoby (telefonicky nebo elektronicky) pro zákazníky a obchodní zástupce během dne, aby zajistil rychlý a vstřícný servis jak externím, tak interním zákazníkům.

Zajišťuje správné řízení objednávek: nabídky, objednávky, dodávky a fakturace.Řeší reklamace produktů a služeb. Zabezpečuje splnění místních právních požadavků. Zajišťuje dodržování místních obchodních podmínek prodeje: vrácení zboží, slevy, dopravní poplatky, záruky a reklamace produktů.

Dosahuje stanovených cílů zákaznického servisu. Implementuje všechny postupy a procesy EMEA vztahující se ke službám zákazníkům, které byly dohodnuty s vedoucím oddělení péče o zákazníky.

Podporuje kampaně a nabídky dohodnuté s vedoucím oddělení péče o zákazníky. Spolupracuje a využívá vztahy se sesterskými společnostmi v rámci celé skupiny. Plní další úkoly a povinnosti související s rolí zákaznického servisu dle pokynů přímého nadřízeného.


Požadavky:

Plynulá znalost anglického jazyka a téměř rodilá úroveň místního jazyka pro obsluhované regiony.
Efektivní komunikační dovednosti (ústní i písemné).Dobrá znalost aktuálního produktového portfolia.
Schopnost identifikovat příležitosti ke zlepšení se zaměřením na úspěch zákaznického servisu.
Schopnost stanovovat priority úkolů v souladu se strategií a vizí zákaznického servisu.
Objektivní a strukturovaný přístup k rozhodování.
Zákaznicky orientovaný přístup se schopností udržovat pozitivní vztahy s interními i externími partnery.
Schopnost efektivní a přesné práce v počítačových systémech (SAP, CRM a Excel).
Schopnost přizpůsobovat se a zavádět nové postupy podle potřeby s cílem zajistit vynikající péči o zákazníky.
)

Vyžadované vzdělání: Bez vzdělání
Hrubá mzda: 50 000 Kč/měsíc

Zašlete oficiální žádost o práci

Kopie žádosti bude zaslána i na váš email.

Odesláním formuláře souhlasíte s podmínkami webu a ochrany osobních údajů.

* povinná položka

Kontakt na zaměstnavatele