Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro Ministerstvo obrany.
Specialisté v oblasti hospodaření s majetkem státu a organizací:
UpresnujiciInformace(Petra Dvořáková, tel.: 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod, e-mail: Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz
Požadujeme:
- vysokoškolské bakalářské vzdělání;
- zdravotní způsobilost;
- Výpis z rejstříku trestů
Nabízíme:
- platová třída 11;
- místo výkonu práce Praha;
- 200 hodin dovolené + 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů;
- příspěvek na stravování;
- benefity podle Kolektivní smlouvy;
- příjemné pracovní prostředí;
- výše základního platu bude stanovena po předložení dosažené praxe a následném vytvoření
započitatelné praxe.
Pracovní činnost:
Zajišťování specializovaných odborných činností oblasti majetkové, majetkoprávní a restituční.
Vykonává i zajišťuje geodetické a kartografické činnosti.
Samostatně vytváří informační systém agendy týkající se evidence pozemků včetně zajišťování ochrany individuálních dat vojenských objektů vůči civilnímu sektoru.
K tomu využívá a obsluhuje program MISYS, zajišťuje porovnání údajů vedených v katastru nemovitostí s údaji v ISL, vyhodnocuje zjištěné rozdíly včetně zajištění potřebných dokladů ke správnému účtování MU 7.0.
Provádí kontrolu smluv o nabývání nemovitého majetku do příslušnosti hospodaření MO z hlediska úplnosti a správnosti specifikace převodu majetku evidovaného v katastru nemovitostí včetně kontroly nutných dokladů (výpisy z KN, výpisy z PK, srovnávací sestavení parcel, geometrické plány apod.).
Zajišťuje majetkoprávní uspořádání nemovitostí.
Vyřizuje žádosti a nároky podané u AHNM v souvislosti s restitučními zákony a dalšími předpisy týkajícími se vrácení (vydání) nemovitého majetku.
Zpracovává stanoviska, týkající se užívání dočasně nepotřebného nemovitého majetku v příslušnosti hospodařit MO cizími subjekty, případně návrhy na zřízení věcných břemen, včetně předchozího zajištění potřebných dokladů (doklady smluvní strany, rozhodnutí o dočasné nepotřebnosti apod.) podle platných metodik.
Kontroluje a vyjadřuje se k návrhům smluv, jejichž předmětem je nakládání s nemovitým majetkem.
Zpracovává stanoviska účastníka řízení, vedených podle zákona č. 183/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, a předpisů souvisejících, kontroluje dodržování uložených podmínek civilním investorům.
Zpracovává stanoviska k návrhům pozemkových úprav.
Podílí se na inventarizaci pozemků v příslušnosti hospodaření MO ČR na teritoriu oddělení.
Zúčastňuje se fyzických prohlídek a předávání objektů a nemovitostí.
Doplňuje údaje týkající se MU 7.0 v ISL v rámci působnosti skupiny.
Zpracovává podklady pro plánování finančních prostředků na výdaje spojené se správou nemovitého majetku.
Zpracovává souhrnná hlášení za výše uvedené oblasti plnění úkolů skupiny.
Nástup možný dle dohody.
Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.)
Vyžadované vzdělání: VŠ Bakalářské
Hrubá mzda: 29 680 – 44 570 Kč/měsíc
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
| Petra.Dvorakova1@mo.gov.cz | |
| Telefon | 973206240, 702000706 pracovní dny 7.00 - 14.00 hod |
Menu