Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro Bambarrier s.r.o..
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace:
UpresnujiciInformace(Místo výkonu práce: Hlinsko v Čechách
Asistent/ka obchodu - vedení evidence zákazník vč. jejich vyhledávání a kontaktování, zasílání prezentací, newsletterů, domlouvání schůzek - práce v systému CRM.
Požadavky - znalost a praxe s obchodní činností min. 3 roky, znalost anglického jazyka slovem i písmem- úroveň C1,energické a příjemné vystupování, znalost Microsoft Office, aktivní přístup, samostatnost, služební PC.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Půlroční mimořádné odměny, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravenky, služební notebook.
První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese.)
Vyžadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Hrubá mzda: 28 000 – 32 000 Kč/měsíc
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
| b.akrmanova@bambarrier.com | |
| Telefon | 725881073 |
Menu