Pracovníci veřejné správy v oblasti daní
↓ OdpovědětNabídka práce na volnou pozici pro Město Přelouč.
Pracovníci veřejné správy v oblasti daní:
UpresnujiciInformace(Charakteristika práce:
- samostatné projednávání a rozhodování přestupků v rámci přestupkové komise a obecního úřadu obce s rozšířenou působností, včetně vyhotovování rozhodnutí
- činnost předsedy přestupkové komise a související činnosti
Požadujeme:
- ukončené vysokoškolské vzdělání, minimálně bakalářské, případně magisterské v oboru právo, právní věda, veřejná správa, právo ve veřejné správě a příbuzné obory
- znalost příslušných právních předpisů - zákony č. 500/2004 Sb., správní řád; č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich; č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích; č. 40/22009 Sb., trestní zákoník; č. 128/2000 Sb., o obcích a související předpisy
- orientace v právním řádu ČR
- orientace v právních předpisech a judikatuře v oblasti správního řízení
- schopnost aplikace právních předpisů na konkrétní případy
- výborný psaný projev, vysoká schopnost písemné argumentace
Nabízíme:
- stravenková karta
- volnočasové benefity
- výhodné telefonní tarify
- po zkušební době osobní příplatek
- mimořádné odměny
- ošatné
Přihlášky do 16.1.2026. Více infomrací na stránkách města Přelouče www.mestoprelouc.cz)
Vyžadované vzdělání: VŠ Bakalářské
Hrubá mzda: 30 000 – 40 000 Kč/měsíc
Zašlete oficiální žádost o práci
Kontakt na zaměstnavatele
| zuzana.hladikova@mestoprelouc.cz | |
| Telefon | 466 094 105 |
Menu